Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Lider w Administracji UW

„Lider w Administracji UW” (LwA) jest projektem rozwojowym, skierowanym do kadry zarządzającej i kierowniczej, realizowanym od listopada 2023 r. przez sekcję ds. rozwoju kompetencji pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, działającą w ramach BSP. Szkolenia dla kadry zarządzającej są stałym elementem oferty sekcji szkoleń dla administracji UW.

Projekt jest podzielony na 3 etapy: 5+3+3 szkolenia – łącznie 11 szkoleń. Uczestnicy otrzymują dyplom po ukończeniu każdego etapu, a najwytrwalsi tytuł „Lider w Administracji UW”. Chcemy w ten sposób wyróżnić i docenić wysiłek liderów najbardziej zaangażowanych w podwyższanie kompetencji i własny rozwój. Tematyka szkoleń pozwala rozwijać umiejętności zarządcze, wzmacniać kompetencje przywódcze, doskonalić umiejętności społeczne. Spotkania na warsztatach stacjonarnych pozwalają na nawiązanie kontaktów i wymianę doświadczeń, co owocuje lepszą komunikacją i współpracą pomiędzy jednostkami UW.

Mając na względzie ograniczenia czasowe i niespodziewane, dodatkowe obowiązki, z jakimi często muszą zmierzyć się liderzy, nie określamy daty zakończenia projektu.

Poprzedni program dedykowany kadrze kierowniczej „Akademia Liderów”, realizowany w latach 2020-2022, został bardzo dobrze oceniony przez uczestników i, pomimo, że w większej części był realizowany w trudnym czasie pandemii, dyplomy ukończenia Akademii otrzymało  ponad 200 absolwentów.

Zapraszamy do kontaktu z koordynatorką projektu LwA:

Agata Kapica

agata.kapica@adm.uw.edu.pl

+48 662 957 497