Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Szkolenie „Witaj na UW – dobra komunikacja i współpraca w uczelni” dla nauczycieli_ek akademickich

Kategoria: Nauczyciele akademiccy, Witaj na UW!

Wychodząc naprzeciw potrzebom nowo zatrudnionych nauczycieli i nauczycielek akademickich, już 25 kwietnia 2024 r. w trybie online zorganizowane zostanie kolejne szkolenie nt. „Witaj na UW – dobra komunikacja i współpraca w uczelni”, skierowane do tej grupy pracowników_czek. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom_czkom wiedzy pozwalającej na szybszą i bardziej efektywną adaptację w nowym miejscu pracy.

Udział w szkoleniu umożliwi nowym pracownikom_czkom zapoznanie się z misją i strategią UW oraz organizacją pracy w uczelni.

Podczas szkolenia omówione zostaną najważniejsze zagadnienia dotyczące zatrudnienia w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne regulacje. Zaprezentowana zostanie bogata oferta socjalna, benefity i przywileje wynikające z zatrudnienia w uczelni oraz rozwiązania instytucjonalne związane ze wsparciem psychologicznym, zapobieganiem mobbingowi i nierównemu traktowaniu, a także rozwiązywaniem konfliktów w miejscu pracy.

Zwieńczeniem szkolenia będzie spacer po kampusie w towarzystwie przewodnika – Pracownika Muzeum UW, który zaprezentuje Państwu historię uczelni oraz jego dziedzictwo.

Rejestracji należy dokonać za pośrednictwem Kampusu-Pracownik po zarejestrowaniu się kontem CAS pod LINKEM (do strony zewnętrznej).

W razie pytań prosimy o kontakt z p. Martą Rybak:  marta.rybak@adm.uw.edu.pl

 

Serdecznie Państwa zapraszamy.