Uczący się Uniwersytet
Zgodnie z ideą “uczenia się przez całe życie”, Uniwersytet Warszawski dąży do stworzenia swoim pracownikom i pracowniczkom możliwości podnoszenia kwalifikacji w miejscu pracy, w obszarach wpisujących się w kierunki rozwoju uczelni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracowników i pracowniczek, przygotowaliśmy konkurs “Uczący się Uniwersytet”.
Inicjatywa ta prowadzona dzięki środkom Programu “Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza (2020-2026)”, Działanie V.3.1. Rozwój kompetencji pracowników.
Celem konkursu jest umożliwienia osobom zatrudnionym w Uniwersytecie w ramach umowy o pracę (bądź na podstawie mianowania)- zarówno nauczycielom akademickim, jak i osobom z administracji, bibliotekarzom, informatykom, technikom oraz innym grupom zawodowym- rozwoju osobistego, doskonalenia dotychczasowych i pozyskiwanie nowym kompetencji.
Konkurs przynosi wymierne korzyści nie tylko pracownikom_czkom, które inwestują w rozwój osobisty, podejmują nowe wyzwania zawodowe, a tym samym podnoszą swoje poczucie wartości w miejscu pracy, ale także jednostkom organizacyjnym w formie inwestycji w ich rozwój, wzrost jakości realizowanych zadań, a przede wszystkim zwiększenie motywacji pracowników_czek do działania na jej rzecz.
W konkursie dofinansowaniem mogą zostać objęte studia niestacjonarne I, II stopnia lub jednolite studia magisterskie albo studia podyplomowe (z wyłączeniem studiów typu MBA).
Dotychczas zrealizowaliśmy dwie edycje konkursu, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony pracowników i pracowniczek naszej uczelni. To zainteresowanie podnoszeniem kwalifikacji utwierdza nas w przekonaniu jak ważna jest to inicjatywa dla społeczności akademickiej i skłania nas do poszukiwania możliwości uruchomienia kolejnej edycji konkursu w 2025 r.
W poniższym linku znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje na temat podnoszenia kwalifikacji w konkursie „Uczący się Uniwersytet”
Link (dostęp po zalogowaniu kontem CAS).
Kontakt do organizatorów:
Serdecznie zapraszamy,
Sekcja ds. rozwoju kompetencji nauczycieli akademickich